środa, 3 sierpnia 2016

POZNAŃ








13 komentarzy:

  1. Ale masz ładnie pofarbowane włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji jeszcze być w Poznaniu. to chyba całkiem ładne miasto :)
    super zdjęcia.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Czy byłaby Pani zainteresowana podjęciem współpracy barterowej - nasze ubrania za wishliste na Pani blogu oraz pokazanie ubrań na blogu oraz innych social media? Nie znalazłam nigdzie na blogu maila dlatego pisze komentarz. Jeśli jest Pani zainteresowana proszę o podanie maila, a ja wyśle szczegóły. Proszę mi jeszcze napisac czy posiada Pani rownież inne kanały - fanpage, instagram bądź YouTube :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HyM nie znam Poznania ale zdjęcia bardzo ładne :)


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/07/co-nowego-w-pustostanach.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, nie są takie pozowane na siłę i wygląda to naprawdę bardzo dobrze ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale z chęcią bym tam pojechała :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznań to piękne miasto, akurat możliwe jest, ze niedługo będę wyprowadzać się tam z chłopakiem :) cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze zdjęcie czarno białe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ombre 💜 Poznań to podobno śliczne miasto, niestety nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia, a włoski jeszcze lepsze. Zazdroszczę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miasto, które tam troszeczkę widzę z tyłu wygląda na bardzo nowoczesne, coś dla mnie :)
    Może kiedyś się wybiorę do Poznania? :)
    Fajne zdjęcia, pozdrawiam cieplutko

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i modelka ;) chyba znam fotografa ;D
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń