niedziela, 3 lipca 2016

Wakacje i nowa szkoła

Hej kochani! Tydzień temu rozpoczęły się długo wyczekiwane wakacje. Dla mnie to czas, w którym rozleniwiam się na MAXA haha. Nie jestem typem człowieka, który potrafi przespać cały dzień. Zwykle budzę się około godziny 8:00- 9:00 i leżę do 11:00- 12:00. Kiedy już postanowię wstać, idę coś zjeść i oglądam telewizję lub gram na laptopie. 
Od września zaczynam nowy rok szkolny w nowej szkole! Postanowiłam iść do szkoły zawodowej, która mieści się w Poznaniu. Chcę kształcić się w zawodzie fryzjera. Mam nadzieję, że wszystko się uda. 
Chciałabym Wam życzyć, miłych wakacji i powodzenia w nowej szkole!







koszula- NewYorker
spodnie- HM
buty- DeeZee

Pozdrawiam!

37 komentarzy:

  1. Po pierwsze to pięknie wyglądasz! Stylizacja jak najbardziej w moim guście, a ta koszula -po prostu cudo chyba się w niej zakochałam no i tak poza tym to piękne zdjęcia. Fryzjerstwo ciekawy zawód i również życzę Ci udanych wakacji. ;)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj my też stałyśmy się mega leniami ;D W sumie wakacje są do poleniuchowania :) My po wakacjach idziemy do gimnazjum i się obawiamy :/ Zdjęcia prześliczne *.* Zachód słońca <3 Świetny wpis. Czekamy na kolejny :* Pozdrawiamy i ślemy uściski ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :)

    Zapraszam na moje bloga:
    http://pozytywnawerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś, sama też borykałam się z problemem nowej szkoły al nie ma co się przejmować i być tylko i wyłącznie sobą a w wakacje zająć się tym co lubisz :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja spędzam wakacje w łożku 😂😂 Desing bloga jest śliczny i na pewno wpadnę nie raz 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia :) powodzenia ;) dla mnie to ostatnie wakacje niestety i dlugie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja i mega zdjęcia. W tym roku także zaczynam naukę w nowej szkole tylko że jako Technik Hotelarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak ja zaczynałam liceum.. Teraz czeka mnie matura ! Super post :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja :)

    co do fryzjerstwa to ciekawy zawód który teraz bardzo się rozwija i jest bardzo modny mój partner jest fryzjerem i jest spełniony w tym zawodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Powodzenia w nowej szkole:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog staje się coraz ciekawszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post masz talent do pisania, pozdrawiam:)
    http://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie zdjęcia i ciekawy wpis, powodzenia w nowej szkole😉
    Pozdrawiam i zapraszam
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super buty! muszę sobie takie zakupć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjecia :D
    Zapraszam do sb :D
    http://poprostuwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁAŁ super post :) Bardzo ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! :) I moje ulubione butki :)
    Dołączam do obserwatorów, wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja i prześliczne zdjęcia :)
    Świetne buty też zastanawiam się nad ich zakupem.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    littlewitch731.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja, moim faworytem są buty ;)

    pozdrawiam i powodzenia w nowej szkole :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamietam stres zwiazany z nowa szkola. Kiedy to bylo! Ale staro sie czuje. :D Fajna stylizacja. Podobaja mi sie te wiazane buty tutaj (o dziwo! Zwykle nie podobaja mi sie w stylizacjach. Ani ogolnie. Tu wygladaja swietnie).

    Pozdrawiam i obserwuje

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, powodzenia w nowej szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty ! Mnie również czeka teraz nowa szkoła... W ostatniej chwili zdecydowałam się na ogólniaka, czy słusznie ? Nie wiem a Tobie życzę powodzenia i zdobycia wymarzonej pracy:) Ja na blogu jeszcze świeża więc zapraszam do siebie !:)
    http://by-grellay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W tej stylizacji najbardziej podobają mi się buty. Ja teraz idę do klasy maturalnej. Także życzę Tobie również powodzenia w nowej szkole i oczywiście udanych wakacji! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w nowej szkole ;)
    Śliczne zdjęcia.
    Obserwuję !
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie umiałabym tak leżeć do 12.00. Ja muszę coś robić!
    Powodzenia w nowej szkole!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty :) Ogólnie ekstra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O.. u nas nawet osoby z zagrożeniami nie chcą iść do zawodówki. Ale zobaczymy czy ich przyjmą. JA idę do liceum. Powodzenia w nowej szkole!
    Mój blog
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra stylizacja ! i te buty *_* zakochałam się w nich :D juz od dawano szukam takich w miarę rozsądnej cenie
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty <3 ale mogłaś iść do technikum, bo zawodówka za dobrą opinię nie ma :)
    obserwuję i zapraszam ----> http://kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja najbardziej zachwyciły mnie buty,juz od dawna na takie poluje ale zawsze brakuje mi pieniędzy ;)
    Życzę powodzenia w nowej szkole ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :) Stylizacja jak najbardziej na tak :) Powodzenia w nowej szkole i udanych wakacji życzę :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne buty 😀
    Prześliczne zdjęcia! Ja również uwielbiam wakacje, a Tobie życze mile spędzonego czasu i powodzenia w szkole 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam takie same buty są cudowne, ja też teraz idę do innej szkoły troszeczkę się stresuje nowi znajomi, nauczyciele i nowe wyzwania.
    Zapraszam do mnie thebronzeseed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka szkoła w Poznaniu?
    Super post ^^ Tobie też udanych wakacji. Mega śliczne zdjęcia :p Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja w tym roku skończyłam technikum, zdałam maturę i teraz czekam, by dowiedzieć się, gdzie przyjęli mnie na studia. Powodzenia w nowej szkole!

    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa sesja! Pozdrawiamy z Zielonej Brygady :)

    OdpowiedzUsuń