niedziela, 4 czerwca 2017

Flowers







15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia �� Zapraszam do mnie ��
    moveitcm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zobaczyłabym całość tej stylizacji, trochę taka ucięta. Klimat zdjęć świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimat zdjęć :) Taki wiosenny, akurat na dzisiaj idealny! Bo przywołuje odrobinę wiosny gdy pogoda tak średnio dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sesje z kwiatowymi tłami :D Śliczne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wyglądasz! I te kwiaty w tle nadają zdjęciom tego klimatu <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Podoba mi się Twoja bluzka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sceneria i świetny outfit. Chyba dobrym aparatem były fotki robione.
    www.targetgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sceneria kwiatów jest teraz ogromnym szałem. Bardzo mi się to podoba. Sama mam kilka takich zdjęć.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i stylizacja :) Do twarzy Ci z kwiatami :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne foty! i choker czyli cos co ostatnio skradlo moje serce haha chyba na dobre... :-D Buziaki Kochana !
    Ps. wpadniesz i klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądasz ♥

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjęcia!:D
    Ślicznie wyglądasz!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń