niedziela, 11 września 2016

White Shirt

 Cześć kochani! 
Jak w szkole i pracy? Muszę powiedzieć, że wiele się obawiałam idąc do nowej szkoły, ale bardzo zaskoczyła mnie atmosfera panująca w mojej klasie. Wszyscy są bardzo mili i dobrze się dogadują. Jestem w klasie zawodowej na profilu fryzjerskim. Od wielu lat bardzo interesuję się włosami i różnego typu fryzurami. W końcu nadszedł czas na realizowanie swoich celów w życiu i podjęcie właściwych kroków ku temu. Mam nadzieję, że szkoła, którą wybrałam będzie odpowiednia i sprawdzę się co do oczekiwań nauczycieli i szefa. Wszystkiego dobrego!












Torebka KLIK

5 komentarzy:

  1. Nie ma czym sie stresowac nowa szkola! Jednakze u mnie sytuacja wygladala podobnie, tez sie stresowalam :D Ale moja klasa jest swietna, juz mega sie ze soba zzylismy a to dopiero tydzień. Piękna koszula, super na Tobie lezy :D Mam slabosc do bialych koszul hihi ❤

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzonka! :)

    Świetna stylizacja :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/grwm-rozpoczecie-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia i bardzo ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest to żeby robić w życiu rzeczy które się kocha. Życzę Ci samych pięknych chwili w szkole! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń